Bir kadın var gözlerimde,
Yalnızlık kadar ürkek.
Geceler kadar sakin,
Umutlu ve coşkulu...Bir kadın var yüreğimde,
Benden daha çok çılgın,
Benden daha sabırsız...Bir kadın var gözlerimde,
Yüreğinde gül damlası,
Gözleri suya düşmüş,
Parlak bir ay parçası...Saçlarının kokusu,
Sanki çiğdem çiçeği,
Bir kadın var...bir kadın var içimde...Bir kadın var içimde,
Sesi sevgiyle dolu.
Çiçeklerin içinde,
Renklerin armonisi...Kendinden gayet emin,
#8mart #nurigökhansonsel
Benim için tek önemli şey, dünyayı sevebilmektir; onu aşağılamamak , ona ve kendime hınç ve nefret beslememek, ona , kendime ve bütün varlıklara sevgiyle, hayranlıkla ve huşuyla bakabilmektir.
Tüm günahlar bağışlanmayı, tüm küçük çocuklar yaşlıyı, tüm bebekler ölümü, tüm ölenler sonsuz yaşamı kendi içinde taşır. Hiç kimse bir başkasının yürüdüğü yolda ne kadar ilerlemiş olduğunu göremez.