İki sayfa içerisinde aynı kelime ve cümle kalıplarının tekrarı bana çok zayıf bir üslup hatası gibi geliyor. Dilini hiç beğenmedim. Nobel ödüllü yazılarla hiç anlaşamıyorum görünen o ki. Ayrıca konulara baktığı çerçeveler bana çok yüzeysel geldi. Budizm hakkında yazı yazması gereken kişi bir Alman mı? Gerçekten ne haddine ki orada yaşamamış görmemiş o kültürle büyümemiş biri bu hikayeyi anlatmaya layık mı? Batının ilk tüm kültürleri barbar çağ dışı bulup sonrasında da bunları estetize edip tekrar piyasaya sunmasından midem bulanıyor.