Yarın görüşürüz.Ömrümüzün bütün günlerini birbirimize veda ederek,yarın görüşürüz diyip bize de bunun dendiğini işiterek geçiriyor olmamız ve mukadderat gereği,o günlerden birinin bu kişilerden biri için son gün olması,ya yarın görüşürüz dediğimiz kimsenin ya da bunu diyen kendimizin artık hayatta olmaması ilginç.
Bu hatayı düzeltmek için hala zaman vardır, fakat yeniden seçim yaparak değil,çünkü mevcut durumda bu,gereksiz olmanın ötesinde, üretkenliği de aykırıdır bu hata ancak titiz bir vicdan muhasebesi ile düzeltilebilir,