Seda kyncu

"...binlerce insanın arasında yapayalnız olmanın ne anlama geldiğini bilemezsin."
Reklam

Seda kyncu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.··
8 günde okudu
·
2024 15. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma
Puan vermedi·184 syf.··
2024 15. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 01 Kasım 2024 13:42
Çocuklugumda okuduğum bu kitap yıllar sonra tekrar geçti elime. Çok farkli duygularla tekrar okudum. Yazar bir cocugun, Zeze'nin gozunden dünyadaki acilari, hüzünleri anlatir bize tüm masumiyetiyle. Yazar kitabi 12 günde yazdigi halde "Ama onu yirmi yıldan fazla yüreğimde taşıdım" der. Çocukken okudugumda anlamini düşünmediğim bu cümle çok degerlidir benim için. Çünkü yazarin bu kitabi yazabilmek için cocuklugun masumiyetine ve hayattaki acilarin, hüzünlerin, yaşanmisliklarin farkindaligina ihtiyacini hatirlatir bana. Tekrar okumaktan cok keyif aldigim bir kitap oldu.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,5bin okunma
"...çünkü sevgisiz hayatın hiçbir anlamı yok."
"-Ağlamak kötü bir şey mi? -Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? -Bilmiyorum. Bir türlü alışamadim. Sanki yüreğim boş bir kafes..."