Gulsînem

Gulsînem
Tim û tim alîyekî me kêm bû min jî bi kenê xwe dagirt ... Westiyam êdî , ne te ji min fêm kir ne jî min xwe bi te da fêmkirin . Payîz hat pel weşîyan li du payîzê bihar nayê divê berf bibare da ku bihar bê .!
Bi rê û rêbiharî tê rêya xwe bi kolanê dilê min xist û îro tu dibê ez wan rêya nizanim dilkevir!
Reklam
Te pêl dilê min kir Û min nifir jî li rihê te nekir ! Nanê min bê xwê ye ….
Kesê ku cih di dilê xwe de ji bo min ava nekiribe sîya min jî jêre nabe heval !
Te go hirç Min go mirç 😁
Bilinç seviyesi ne kadar düşerse fanatiklik de o ölçüde artar kısacası ben insanlığı iki temel gruba ayırırım birinci gruptan neyin ne olduğunu bilen bir alıcı insan vardır diğer grupta ise hiçbir şeyin farkında olmayan kitleler birinci grup liderlik etmek için ikinci grupsa onları izlemekle yükümlüdür birinci gruptakiler annebabalara ikinci gruptakiler ise çocuklara benzer ilki hakikati asla Ulaşamayacağını bilir ikincisi ise ellerini uzatarak hakikate koştuğunu sanır bu durumda ilk gruptakilerin diğerlerinin zihinlerini masallarla hayal ürünü hikayelerle doldurmaktan başka çaresi var mıdır yalan söyleyip kandırmaktan başka ne gelir elinden
Sayfa 268·Kitabı okudu
Reklam