..ne çok derdimiz var böyle,
bunların başını şu çekiyor demek isterdim ama başını maalesef ki birşey değil herşey çekiyor..
Kafalarımız hep dolu..
Herkesin yarım kalan işleri var mutlaka.. Meşguliyetmiş gibi işler bahanenin yerini çoktan aldı..
O bu derken ne çok yaşarken ölenimiz oldu, ne bakmayı bildik etrafımıza ne de sevdiklerimizin kıymetini..
Dışarıdaki havayı , ağacı , çiçeği, kuşu görüp koruduk ya da fark edip baktık mı?
Herşeyimizi verdik yaşama, başkalarının takdirini görmeyi, dışarıdaki toprağı görmekten daha hikmeti sandık..
Aldı başını gitti zaman gibi insanlık da..
Feyza
Polis ol demişlerdi ona , işin sağlam olur, sigortalı olursun ama ne insanlığın en zor işlerinden birini yapacağını ne de toplum tarafından bu kadar dışlanacağını anlatmışlardı.