Jane eyre

Jane eyre
@Linakilic
O benim herşeyimdir. Çektiğim tüm acılırın, bana yapılan tüm yanlışların ötesindedir.
Reklam
Şöyle bir alıntı okudum; Vicdanımın rahat olduğu hiç bir konuda açıklama yapma gereği duymam. İstediğinizi anlamakta özgürsünüz.
Eğer azıcık duyarlı ve duygusal inceliğe sahip bir insan olsaydın, ondan bu şekilde bahsettiğin için sana darılabilirdim Fakat değilsin. Sen bu duygulardan tamamen yoksunsun, bu nedenle kullanmış olduğun ifade beni rahatsız etmiyor. Tıpkı resimden anlamayan birinin yaptığım tabloyla ilgili fikrinden ya da müzik kulağı olmayan birinin bestelediğim bir parçayla ilgili fikrinden rahatsız olmayacağım gibi.
Dünya da sevgi diye bir şey varsa, bu benim ona duyduğum şeydir.
Gerçekten de, unutmanın iyi olacağı bir şeyin üstünde gereğinden çok düşünüp durmaktansa, elinden gelirse unutmak en iyisi.
Reklam