Selam,bu benim ilk incelemem olacak. Bu kitabı okuma serüvenim yazar Şermin Yaşar'ın çocuk kitaplarını okumam ile başladı. Çünkü o zamanlar yazarın çocuk dilinde ve yetişkin dilindeki tutarlılığını nasıl koruduğunu merak ediyordum.
Ve şunu söyleyebilirim bu kitap beni bir hayli tatmin etti. Kitabı bitirmem 1 gün sürdü. Ve bitirdiğimde aslında 200 sayfaya sığıdırılmış bir kaç ruhun ağzından çıkan 1000 sayfayı okuduğumu fark ettim ve bu öylesine bir yalınlıkla yazılmıştı ki yazar bu olayın normal bir olay olduğunu ve günümüzde hala yaşanabildiğini anlatması çok zor değildi. Çünkü istenen bu olayın içten bir şekilde anlaşılmasıydı.Ve bence bunu yazar içtenlikle sağlamıştı.