Rana

Rana
@Linette
Ne mutlu "Türküm" diyene
8/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2025 5. kitabı
Selam,bu benim ilk incelemem olacak. Bu kitabı okuma serüvenim yazar Şermin Yaşar'ın çocuk kitaplarını okumam ile başladı. Çünkü o zamanlar yazarın çocuk dilinde ve yetişkin dilindeki tutarlılığını nasıl koruduğunu merak ediyordum. Ve şunu söyleyebilirim bu kitap beni bir hayli tatmin etti. Kitabı bitirmem 1 gün sürdü. Ve bitirdiğimde aslında 200 sayfaya sığıdırılmış bir kaç ruhun ağzından çıkan 1000 sayfayı okuduğumu fark ettim ve bu öylesine bir yalınlıkla yazılmıştı ki yazar bu olayın normal bir olay olduğunu ve günümüzde hala yaşanabildiğini anlatması çok zor değildi. Çünkü istenen bu olayın içten bir şekilde anlaşılmasıydı.Ve bence bunu yazar içtenlikle sağlamıştı.
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202524,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Rana

, bir kitabı okumaya başladı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma

Rana

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
2025 4. kitabı
Rasul Kesenceli
9/10 · 11 okunma