Lisanihal Lal

Lisanihal Lal
@Lisanihal_
Kendi halinde
Yalnızlığın çaresi yalnızlıktır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yalnızdım ve insanları seviyordum ama yine de yalnızlığımı daha çok seviyordum."
"Elinizi sıcak bir sobanın üzerine koyduğunuzda bir dakika bir saat gibi geçer. Hoş bir kızla geçirdiğiniz bir saat ise bir dakika gibi geçer. İste bu izafiyettir."
Bilmem öyle mi ?
Aşağılıyorsun, bizzat kendini aşağılıyorsun ruhum! Kendini onurlandıracağın zaman gelip geçiyor. Çünkü herkesin tek bir yaşamı vardır ve seninki hemen hemen tamamlandı; kendine saygı duyan biri değil, diğer insanlarin ruhlarında kendi mutluluğunu arayan birisin.