Andromeda Watson

Andromeda Watson
@LiteratureDei
7/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2016 2. kitabı
İyi bir kitaptı filmini de baya uzun zaman beklemiş ve izlemiştim ama beni derinden etkileyen çoğu sahnesi yoktu. Sevdiğim ve özel bulduğum tek sahne Rose Hathaway'in cümleleri oldu. ''Beni sevmeme nedenin bile seni daha çok sevmemi sağlıyor.'' Umutsuzluk kokan bu şeytani cümleye yenilmek...
Vampir AkademisiRichelle Mead · Artemis Yayınları · 20151,740 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·574 syf.··
Beğendi
·
2014 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2014 00:00
Çoğu kitap giriş kısmıyla insanları kitaba bağlar...Bu kitap ise giriş kısmını gizemiyle sizi kitabın sonuna bağlıyor.Giriş kısmıyla merak ettiğimiz cümleler bizi yarıda bırakmıyor,kitabın sonuna yavaşça usulca götürüyor... Bu kitap öyle bir kitap ki ilk zamanlar şaşırtıp ardından sizi yavaşça karakterlerin o samimiliğine bağlıyor.Okuyan herkes kitapta kendinden bir parça olduğunu söylüyor. bildiğim tek bir şey varsa, o da Liesel'in sizi kitaplara tekrar tekrar aşık ettiğidir.
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Kitabevi · 201214,5bin okunma
10/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2016 1. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2016 00:00
Arkadaşım hediye etmişti doğum günümde.Bilir küçüklükten beri gökyüzünü ne kadar sevdiğimi. Yıldızlara bakıp dertlerimi anlatmaya kıyamadığımı... Kitabı baya önceden keşfetmeme rağmen alıp okumamıştım. Yıldızlar hep sevilecek kadar değerli olmuştu gözümde. Bir gün eğer gözümde yıldızların değerini kaybedersem,beni ben yapan ve büyüklerden ayıran o özelliği kaybedersem alıp okuyacaktım.Tabi gereğinde fazla meraklı olsam gerek,arkadaşım hediye ettiğinde kendime engel olamayıp,değişip değişmediğimi kontrol etmek için hemen okumuştum. Nitekim ben hala bendim. Ne bir evin güze olması için ne kadar para olup olmadığına bakmıyor ve ''Bahçesi var mı? Çiçekleri var mı? Komşular samimi mi?'' diye düşünüyordum. Hala mutluluğun formüllerle çözülemeyecek kadar değerli olduğunu,mutluluğun parada olmadığını biliyordum. Hala bir insanın duygularını gerçekten anlayamayacağımı 'Özde olanın gözle görülemeyeceğini' biliyordum.Ve ben hala gökyüzüne bakıp yıldızlarda küçük prensin gülümsemesine karşılık verebiliyorum. Onun yansımasını çoğu çocukta göremesem de onları büyüklerden ayıran her özelliğe tekrar tekrar hayran oluyorum.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,2bin okunma
8/10
·600 syf.··
Beğendi
·
2015 1. kitabı
·
391 günde okudu
·
Okunma: 08 Eylül 2015 00:00
Wattpad'de okuduğum ve beğendiğim nadide kitaplardan. Evet beğeniyorum lakin bu kitabında eleştiri hak edecek yanları var. Öznur belki 13-18 yaş arasına hitap ettiğini düşünerek yazmış olabilir ama kitabı 11 yaşında okuyan 'çocukları' gördüm. Kardeşimin söylediğine göre arkadaşlarının çoğusu kitabı okuyup,karşılarına çıkan ilk yakışıklı erkek tarafından kaçırılmayı bekliyormuş... Suç Öznur'un değil. Wattpad2in değil. Suç böyle ortamları çocuklara hazırlayanlara.
Yabancı - ŞahmeranÖznur Yıldırım · Pegasus Yayınları · 20167,9bin okunma