Kesinlikle bütün herkesin bu muhteşem kitabı okuması ve bilinçlenmesi gerekiyor!
Kitabı okumaya ilk başladığımda, "neden sosyoloji kategorisinde de yer almıyor ki bu kitap?" diye düşünmüştüm çünkü kitabın ilk kısımlarında çok güzel sosyolojik çıkarımlar bulunuyor. Ancak biraz daha okudukça neden ağırlıklı olarak psikoloji kategorisinde geçtiğini anladım. Psikoloji kitaplarını okumayı çok seviyorum ve bu kitap içlerinden en iyilerinden bir tanesiydi bana göre. Genel olarak kitaba bayıldım. Yazarın dili de çok sade ve güzel, kitap akıp gidiyor.
Bilinçlenmek, öğrenmek adına herkes okumalı ve okutturmalı... ve özellikle de yaşı genç olan, anne-baba olmak isteyenler olmadan önce kesinlikle bu kitabı okumalı.