Liz Puckle

Liz Puckle
@Liz_Puckle
Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favor. INFJ-T 1w9
Uygulamayı düzeltmek için desteğe siz de katılın
Merhaba arkadaşlar son güncellemelerden çoğumuz memnun değiliz. Bugün itibariyle de okurları etiketleyemiyor, yorumları göremiyoruz. Bu yüzden YARIN 17 HAZİRAN 17.00'de 1000kitap hesaplarına özelden, yorum olarak istediğiniz gibi olabilir mesaj atacağız toplu bir şekilde şikayetimizi bildirip bildirim yoğunluğu oluşturmayı amaçlıyoruz. Bu mesajı kopyalayıp iletinizde paylaşabilirsiniz veya repost yapıp çok kullanıcının ulaşmasını sağlayabilirsiniz!! Birlikten kuvvet DOĞAR BU UYGULAMAYI EL BİRLİĞİYLE ELEŞTİRİLERİMİZLE Düzelteceğizzz
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
1000Kitap ve saçma güncellemeleri
1000Kitap neden böyle güncellemeler yapıyorsunuz aklımız almıyor? Mesaj olarak paylaş özelliğini neden kaldırdınız? Yorum kısmı neden instagrama benziyor? Tekrar paylaşımları duvar kısmında görmeyeceksek tekrar paylaşmanın ne anlamı var, ayrıca burası instagram mı çok alakasız? Duvar kısmına popüler olanlar gibi filtreler mantıklı olsa da neden zaten düzenli, ara yüzü basit ve kullanışlı olan profil kısmını değiştirdiniz? İletilerimi veya alıntılarımı görmek için zahmete giriyor olmaktan çok rahatsızım. Ek olarak yorumlarla ilgili güncellemelerden de gına geldi. Yaptığımız yorumları veya başkalarının yorumlarını takipler kısmında göremeyeceksek yorum yapmanın anlamı ne? Ayrıca birbirimizin paylaşımlarını tekrar paylaşarak destek olmamıza da açıkça engel oluyorsunuz. Sonradan ekledim: mavi + tuşunu kaldırmanızı sizden kim istedi? Dünyanın en işlevsel özelliği falandı. Sağ altta duruyor kimseye rahatsızlık verecek bir şey yapmıyordu. Mesela bildirimler kısmını niye sağ alta koymuştunuz? Bu şekilde devam ettiğiniz sürece kullanıcı kaybedeceksiniz. İnsanları alternatif uygulama arayışına sürüklediniz. Arkadaşlar siz de rahatsızsanız lütfen etiketlediğim hesaba girip oradaki gönderilere yorum olarak da dile getirin. 1000Kitap Destek 1000Kitap
1000Kitap
YAZININ ANATOMİSİ-Chapter 2: İLK BÖLÜM KARMAŞASI
Kitap gibi bir günden daha herkese merhaba sevgili 1K ahalisi. Görüşmeyeli nasılsınız? Ben maviyle, yıldızlarla ve geceyle kafayı bozmuş R. A. Süreyyâ. Bir önceki chapter’ımızda villainler hakkında konuşmuştuk. Bugünkü konumuz ise, filepenyez ✯ ’in önerisi ile, ilk bölüm yazmak üzerine olacak. Keyifli okumalar dilerim şimdiden. Kahveleriniz hazırsa arkanıza yaslanın ve benimle beraber bu dünyanın içine dalmaya hazırlanın.💙 Not: Bu yazı tiramisu yerken ve nescafe içerken hazırlanmıştır. :) Belki de kitap yazmanın, fikir bulmak ve evren kurmaktan sonraki en zor şeylerinden birisidir, o boş sayfanın başına geçip ilk cümleyi yazmak. Çünkü nasıl devam ettireceğimizi bildiğimiz öykülerimizin girişini nasıl yapacağımızı, nasıl başlayacağımızı bulmak bazen imkansız bir işi başarmak gibi gelir. Yazarlıkla uğraştığım için kendi deneyimlerimi de paylaşmak isterim. Gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla bu konu, neredeyse herkesin başına gelen bir şey olmasına rağmen, ne hikmetse benim hiç yaşamadığım bir zorluk. Neden acaba diye kendimi sorgulayıp düşündüm, çalışma yöntemlerime baktım, araştırmalarımla karşılaştırdım ve bu sorunu yaşayan insanların anlattıklarıyla da değerlendirdiğimde, böyle bir yazı çıkardım karşınıza efenim.🌠 Karşılaşılan en büyük engellerden ilki, kişinin (yazarın/yazar adayının) ne anlatacağını henüz kendisinin de tam olarak bilmiyor oluşu şeklinde geliyor. İlerleyen bölümlerde hikaye oluşturma ve evren kurma üzerine de konuşuruz fakat şimdilik bir köşede göstermelik dursunlar. Şimdi; yazmak için o defterin/bilgisayarın başına oturduğumuzda, eğer ki artık bir senaryo veya taslak çalışması yapmak değil de, gerçekten ortaya çıkaracağımız esere başlamak istiyorsak, hikayemize son derece hakim olmamız gerekiyor. Bunun üzerine günlerce, haftalarca, hatta
YAZININ ANATOMİSİ♧
Keşke Tr'de Olsa Dediğim Kitap Pazarlamaları
aslında sadece pazarlama değil, yurtdışından görüp keşke Türkiye kitap sektöründe de olsa dediğim bazı şeylerden bahsedeceğim😭 (bazı yerli klasik ve klasiğe yakın kitaplardan bahsetmiyorum, daha çok güncel ve genç/yetişkin türlerindekilerden bahsediyorum) Diğer Yazarlardan Övgüler Bunu daha önce yaptık mı bilmiyorum ama ben hiç rastlamadım. Yabancı yazarlarda kendi kitaplarının arkasına ya da bir köşesine diğer yazarlardan gelen kısa yorumlar konulmasından bahsediyorum. Bence çok tatlı ve özellikle yeni yazarları motive edebilecek bir şey. Zaten sektördeki birçok yazarın diğerlerini tanıdığını düşünüyorum. (anlaşıp anlaşmadıklarını bilmiyorum ama arkadaş olduklarını bildiklerim var) Bence bu uygulamaya geçilebilecek bir şey, neden yapılmasın kiii😭💓 Reklam Panoları Yani Türkiye'de bu kadar mı kitap okumayan var bilmiyorum ama bence kapsamlı reklamlar yapmak iyi olabilir. Daha geniş kitlelere ulaşılabilir ve görünürlük artar. (gerçi yayınevlerinin ellerini ceplerine sokacaklarını pek zannetmiyorum) Çeviriler Bu sanırım daha çok yurtdışıyla alakalı bir problem. Nedense bizim yerli kitaplarımız diğer dillere çevrilmiyor, ki edebiyat açısından çokta güzel eserlerimiz var. Yurt dışına çıkabilecek kapasitede güzel kitaplara sahibiz ama yurtdışının Türkiye'den pek kitap kabul etmemesi gibi bir durum varmış. (çok hazineler kaçırdınız🥱) lütfen biri bu çemberi kırabilir mi🥺🥺 Kapsamlı Çoksatanlar Listesi Bizde de çoksatan listeleri var fakat NYT kadar kapsamlı ve adı olan türde değil. Olsa çok güzel olabilirdi😞😞 Ödüllendirme Hiç yerli ve güncel kitaplarımızın yabancı kitaplardaki gibi "yılın en *** kitabı" gibi seçimleri kazandığını gördünüz mü😞😞 yok, çünkü seçmiyoruz, keşke seçebilseydik. eveet, benim fikirlerim bu şekilde. sizinde katmak istediğiniz
1000Kitap
Türk Yazarların Yozlaşmış Yazım Stilleri
Türk’lük benim nezdimde en yüce iki şeyden biridir, burada Türk diye genellememin sebebi bizim ülkemizden bizim milletimizden çıkmış yoz ve duyarsız kalemlere dikkat çekmek. Öncelikle belirtmek istedim. Bu başlıkta muhtemelen Türk’lüğü de kendi ceplerine para sokacak şekilde milli ve manevi duyguları sömürerek kullanmalarında da bir etki vardır. Hepimiz Türk olmayı çok seviyoruz ama nasıl oluyorsa onlar bu işin kitabını yazıyorlar😸 Peki ya kim bu onlar? Öncelikle ilk paragrafta tiye aldığım konu özellikle askeri kurgular ama uzun uzadıya içimi dökeceğim asıl mesele askeri kurgular değil. Ne kadar askeri kurgulara kaba tabirle dümdüz girmek istesem de.(kaba dediğime bakmayın olabildiğince kibarlaştırdım. ben öyle her şeye saygı duyan ağzı aşırı derli toplu birisi değilim, yine de saygı çerçevesinde durmayı deneyeceğim.) İnsanların milli ve dini duygularının sömürülerek kitaplar yazılmasından bıktım arkadaşlar. Bunda kastım kesinlikle bizi bilgilendirmek için yazılmış tarihi ve dini kurgular değil. Veya mitolojik… Benim kastettiğim ceplerine para girsin diye bizi geri zekalı yerine koyan yazarlar ve geri zekalı yerine konulmayı kollarını, kucaklarını açarak koşan okurlar. Burada uygulamada elbette askeri kurguyu manevi mastürbasyon (kaba olduğumu biliyorum özür dilerim ama bazı şeyleri böyle kaba ifade etmediğimiz sürece fark etmeleri gereken insanların dikkatini çekemiyoruz) yapmak için yazmayan yazarlar ve o kitapları gerçekten de askeri kurgu sevdiği için okuyan okurlar vardır. Benim sözüm zaten gerçekten askeriye işi işleyip de buna askeri kurgu diyen yazarlara falan değil. Benim sözüm asker ana karakteri olup onun maneviyatından faydalanarak aşk kitabı yazan yazarlara. Nefret ediyorum sizden. Peki neden nefret ediyorum? Zaten biraz
1000Kitap