Ayaşlı ve Kiracıları'nın bana en çok dokunan kısmı insanın evi olmayan, toplu bir yerde yaşarken hissettiklerini, aynı yerde yaşayan başka insanlarla ilişkilerini, her şeyin ne kadar gelip geçici olduğunu gözler önüne sermesiydi. Dili sade ve akıcı, hikayesi, kahramanları hayatın içindendi. 30'lar Ankara'sındaki yaşama tanık olmak ve uzun bir günün sonunda okuyup rahatlamak için güzel bir kitaptı.