Bu yıl özetle, kendime iyi davranırken aşil topuğumdan vurulduğum bir yıl oldu... Sanma yanılgısı! Yine de umut tutuyor beni, ancak dua ile olur...
366. gün için merhaba, kutlama falan yok hayat kendi akışında devam ediyor. Dünün ertesi ne eksik ne fazla...