Hepimiz beraber yaşıyorduk oysa, neden anlamıyorduk birbirimizi...
Çözümü sandığımız kadar zor değil, başka hayatları başka gözlerden görmek bu kadar zor değil ; kitap okumak...
Ömrümüz o kadar azdır ki, bu dünyada en zorlu ihtiyaçlara gereksinme duyduğumuz deneyimleri, kendi kendimiz kazanarak onlardan yararlanmaya ömrümüzün uzunluğu yetmez. Başkalarının yaşadıkları deneyimlere önem verirsek ve onları kabul edersek belki rahatça, serbestçe, namuslu olarak yaşamayı becerebiliriz.