Napimbanane

Napimbanane
@Lookatttthis
Ölmüş hisler.
Boş gemiler geçiyor gönlümün kıyısından Ruhum yorgun ve bezmiş düşman sayısından.
Müzik
Reklam
-"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!" +"Peki, sen ne görüyorsun bakalım?" -"İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan."
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
"Kalabalıklar daima tehlikelidir. İçlerinde mutlaka ruhlarını ucuza satan alçaklar bulunur."
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Reklam