İnsan denen varlığın derinliğini kavrayamamış, hayatın kendisini savurduğu yere gitmiş ve bulunduğu yeri kendi hayali ve tercihi sanan insanların beni anlamasını beklemeyi bıraktım. Hayallerim var. Bulunduğum yerden zamandan çok uzak, alışılmamış, anlaşılamayan, bazen benim bile anlamlandıramadığım. Ya saçma bir çocukluk rüyası ya da cidden dünyaya geliş amacım ne olduğunu bilmesemde, içimdeki bu isteğin adını koyamasam da peşinden koşmaya değer.
~lostscientist