İnsan denen varlığın derinliğini kavrayamamış, hayatın kendisini savurduğu yere gitmiş ve bulunduğu yeri kendi hayali ve tercihi sanan insanların beni anlamasını beklemeyi bıraktım. Hayallerim var. Bulunduğum yerden zamandan çok uzak, alışılmamış, anlaşılamayan, bazen benim bile anlamlandıramadığım. Ya saçma bir çocukluk rüyası ya da cidden dünyaya geliş amacım ne olduğunu bilmesemde, içimdeki bu isteğin adını koyamasam da peşinden koşmaya değer.
~lostscientist
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biraz mizah anlayışı, biraz kahkaha, çocuksu bir masumiyet- ve kaybedecek neyin var? Korku niye? Hiçbir şeyiniz yok. Hiçbir şeyimiz olmadan geldik, hiçbir şeyimiz olmadan gideceğiz. Bu olmadan önce, giysilerin arkasında saklanan kişiyi görmek, iskeletin içinde; bu doğan, genç olan, aşık olan ve bir gün ölen ve kimsenin nereye gittiğini bilmediği bu kişiyi görmek için biraz macera...
Kişinin kendi benliğini sorgulaması için sadece biraz merak. Çok doğal; korkuya yer yok.