...
Ben de böyle güzel
Bir anadan doğmuştum...
Üzmeden ağlatmadan
Ve ağlamadan doğmuştum...
Niyetim yoktu kalmaya
Şöyle şakadan doğmuştum.
O gün bugün, otururum
Şunun şurasında...
Adresimi sorarsan,
"Bedbaht ile bahtiyar aradında!.."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Dağılmış kumral saçlarını yoluyor, tırnaklarıyla yüzünü kanatıyordu. Acı onu insanlıktan çıkarmış, tuzağa düştüğü zaman korkusundan kendi kendini paralayan bir canavar yavrusuna benzemişti. Fakat ben onu ilk defa masallarda olduğu gibi su başlarında, gül bahçelerinde olsaydı bilmem bu kadar sevecek miydim? İnsanlar hiç bir vakit ıstırap çektikleri zamandaki kadar güzel olmuyorlar. "