Freya yalnız olmuştu. Sevilmek istemişti. Onu anlayan ve çevresiyle uyumlu olmaya aldırış etmeyen gerçek bir sanatçı olması nedeniyle onu isteyen biri için çok şey yapardı.
Ölmeden önce kendini nasıl hissettiğini bilmek isterim. Yaratıcı biriydi, herkes bunda hemfikir. Ama şu ana kadar duyduğum, bunalımda olduğu ya da tamamen normal, hiç olmadığı kadar mutlu olabileceği ve hiç kimse hangisinin doğru olduğu konusunda bir karar veremiyor.