İman öyle bir şey ki kalbe girdiği anda hayatta bir şeyleri değiştirmeye başlıyor. Çünkü iman değiştirir ve dönüştürür. Eğer bir iman değiştirmiyor ve dönüştürmüyorsa o, Allah'ın istediği bir iman değildir.
İyi geçinmek için sürekli fikir birliği yapıyor ya da fazla uyumlu ve pasif davranıyorsanız karşınızdaki kişinin gözünde saygınlığınız ve değeriniz azalır. İlişkide sınırlarınız zorlanmaya başlar. Fazla değer veren değersizleşir.
"Kendine değer vermek" aslında Yaradan'ın size verdiği varoluş değerinin farkında olmaktan geçer. Herkes doğduğu andan itibaren bir mucize ve bir değerdir.