Hayatımızı düşüncelerimizle yaratırız. İnançlarımız kısıtlayıcı ve negatifse hayatlarımız da öyle olur.
Hayat size hak ettiğinizi düşündüğünüz şeyleri, insanları ve deneyimleri verir.
Size uymayan bir durum karşısında aşırı duygusal tepkiler vermeniz yerine, kendinize şu soruları sorun(böylece daha dengeli bir atmosfer yaratabilir, daha az öfkelenir ve daha az incinir ve incitirsiniz):
Acaba yanlış düşünen ben olabilir miyim?
Karşımdaki insanı doğru anlıyor muyum?
Karşımdaki insan bazı konularda sınırlı bir kapasiteye sahip olabilir mi?