merve

'Kaybedilen en kıymetli eşyanın, servetin, her türlü dünya saadetinin acısı zamanla unutuluyor. Yalnız kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlayışta insanın içini sızlatıyor. Bunun sebebi herhalde, 'Bu öyle olmayabilirdi!' düşüncesi.'
Reklam
Aslında kazandıklarım hep küçük paralardı, ama kaybedince bir servet kaybediyordum.
Bir söz vardır, yeşil dağlar olduğu sürece yakacak odun için endişelenmeye gerek yoktur.
"Herkese umuttan bahsediyorum, içimde zerre kadar umut kalmamışken..."
Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa..?
Reklam