"Ölüler hep dirilmek ister. Sense hâlâ hayattasın ve mücadele ediyorsun, ölemezsin!" Sonra devam ettim. "Hayat sana anne ve babandan bir hediye. Eğer yaşamak istemiyorsan bunu önce onlara sormalısın."
Gözyaşlarını silerken, "Anne ve babam uzun süre önce öldüler," dedi.
"O zaman yaşamak için daha çok sebebin var," dedim.
'Kalbi güçlü atanın hikayesi karanlık oluyordu. Kalbinde merhamet olanın üzerine karanlık daha hızlı çöküyordu. Merhameti yok ettiğimde güneş belki yeniden doğmayacaktı ama en azından şafak önümü aydınlatacaktı.'