Hayır insan sadece ölürken ayrılmıyor arkada bırakmıyordu .Belki bütün ömrünce her an birçok şeyler onu arkada bırakıyordu sonra olduğu yerde birdenbire kabuklaşiyor , çok ince, görünmez bir şeyle o anda etrafında olanlardan ayrılıyordu "biz mi gidiyoruz onlar mı ? Sual buydu ...