T.

"Yazmak iyidir, ama düşünmek daha iyi; akıllılık iyidir, ama sabretmek daha iyi."
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam
"Evet," diye cevapladı kayıkçı, "pek güzel bir ırmaktır, onu her şeyden çok severim. Sesine sık sık kulak verip dinlemişimdir, sık sık gözlerinin içine bakmışımdır. Her zaman bir şeyler öğrenmişimdir ondan. Bir ırmak insana çok şey öğretebilir."
Sayfa 56·Kitabı okudu
"...şimdiye kadar öğrendiğim tek sey hiçbir şey öğrenemeyeceğim oldu. İnanıyorum ki, bizim 'öğrenme' dediğimiz şey gerçekte yok. "
Sayfa 29 - paradoks cümlelerr <3·Kitabı okudu
Çekilecek bir köşemiz olacak. Yatağımız olacak. Yorganı gözlerimize çekeceğiz. Belki bir deniz kenarı, bir ağaç altı, bir rüzgar, bir sessiz kahve, bir bardak çay, bir simit, bir dilim kaşarpeyniri, bir yarım kilo şarap bulursak dost olarak bu en iyisi. Ama insan? Yok kardeşim, yok, insan bulamayacağız.
Sayfa 118·Kitabı okudu

T.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
5 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.7/10 · 9bin okunma
Reklam