T.

"İçini dökmek mutluluğun temelidir; insanın içinden geçen hiçbir şey dostundan saklı kalmamalı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnanır mısın kalbimde bir tek arzu, kafamda bir tek düşünce var. Ama iradem ve dilim dinlemiyor beni. Konuşmak istiyorum, kelimeleri bulamıyorum. Oysa söylemek istediğim şey o kadar basit... Bana yardım et Olga.."
That's what she said :)
--Çünkü bu yolun sonunda insanlar mutlaka birbirinden ayrılır; bense senden... Olga sustu, elini omzuna koydu, ona uzun uzun bakti sonra birdenbire şemsiyesini bir tarafa attı, taşkın bir atılışla kollarını boynuna doladı, onu öptü; sonra kızaran yüzünü göğsüne bastırarak, yavaşça: -- Hiçbir zaman ayrılmayacağım, dedi.
Sayfa 354 - Olga·Kitabı okudu
"Beni ağlatmak elinizdeydi, ama gözyaşlarımı durdurmak artık elinizde değil... O kadar güçlü değilsiniz."
Sayfa 314 - Olga :((·Kitabı okudu
Halbuki siz ne kadar sakin, ne kadar rahatsınız; bana, "Sizi seviyorum." demeden bir iki gün geçse benim kalbime ağrılar giriyor. Olga, sıradan kalkarak: --- Sizi seviyorum, sizi seviyorum, sizi seviyorum, dedi. İşte size üç günlük yedek sevgi!
Sayfa 300 - Olga xd modunda :)·Kitabı okudu