"İnsanlar özellikle de sevdikleri ve sevmeye can attıkları onu üzmekten, hatta aşağılamaktan, aşağı görmekten zevk alıyorlardı. Sanki sırf bu vahşi zevki tatmak için onunla tanışıyor, kendilerini ona sevdiriyor, iğnelerindeki zehiri kalbine boşalttıktan sonra da çekilip gidiyorlardı. Onu bir parça daha yalnız bırakıyorlardı."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanrı beni sıcak kandan ve sinirlerden yarattı, evet, efendim! Organik doku da, eğer yaşama duyarlıysa, her türlü uyarıya tepki göstermelidir. Ben de gösteriyorum! Acıya bağırarak, gözyaşları ile karşılık veriyorum, alçaklığa, hiddetle; çirkefe, iğrenerek.