Luna

"(...) Ama bu küçük de olsa bir adımdı. Uzun yolculuklar da küçük bir adımla başlamaz mı? Hem bazen oturup dinlenmek ya da ilerisi çok korkutucu olduğunda geri dönmek gerekir ya da öncesinde yapmanız gereken başka şeyler vardır. Ama yine de küçük adımlar olmadan o yolculuğa çıkamazsınız."
Sayfa 176·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Kalbim de midem gibi doymuştu. Bu anı dondurmak istedim. Böylece ihtiyacım olduğunda yeniden yaşardım."
Sayfa 142·Kitabı okudu
""Belki, üzüntünü çok uzun süre kilit altında tutunca daha beter artıyordur. Bir deponun dolması gibi. Sonra bir gün depo çatlar ve sen normalden daha çok üzüntüye boğulursun çünkü hepsini içinde biriktirmişsindir." (...) "Belki de bazen üzgün olmak için insan kendisine izin vermeli," dedim. "Depoyu doldurmayı bırakmalı.""
Sayfa 130·Kitabı okudu
"Mae düşünceli bir şekilde dudağını ısırdı. "Böyle düşününce insanların normal olanı nasıl anladığını merak ediyorsun." "Ve eğer gerçekten kimse emin değilse..." dedim. "Eğer insanlar sadece kendilerince bir normal fikri yaratıyorsa..." "O zaman her şey normal olur. Her şey hem de," diye bitirdi Mae."
Sayfa 127·Kitabı okudu

Luna

, şu anda okuyor
%45 (40/88 syf.)
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma