Maalesef yorumuna katılmıyorum. İncelemenin başlarında demişsin ya yazarın ilk kitabı, hemen anladım diye. Bence kitap, bir kimsenin ilk kitabı olmasına rağmen gayet iyi yazılmıştı. Yazar bunu kendisi de söylüyor, diğer kitaplarının yazım dilinin ilk kitabından daha iyi olduğunun farkında. Ancak bana göre cümleler gayet de iyi yazılmıştı.1. kişi ağzından yazılması kime göre neye göre saçma? Sana göre saçma olabilir. Eğer 3. Kitabı okumuş olsaydın karakterin duygu durumlarını 1. Kişi ağzıyla daha iyi anladığını fark ederdin. Ayrıca fantastik okumak isteyene yüzüklerin efendisi önermen ise yüzüklerin efendisi dışında fantastik kitap okumadığını bariz bir şekilde belli ediyor. Belki onu bile okumamış olabilirsin. Son olarak söylemek istediğim, eleştiri yapmak istiyorsanız bunu hakaret içermeden yapmanız. Çünkü hakaret edince düşüncelerinizi ifade etmiş değil, yazara ve emeğine saldırmış oluyorsunuz. İyi günler