Lunaarttt

2/10
·416 syf.··
2026 2. kitabı
evet güzel bir kitapti hayatınızda okuduğunuz ilk fantastik kitap ise güzeldir yani REZİLLİK yazım tarzı kötü, karakterlerin gelişimi rezalet. karakterlerin iç dünyası hakkında TEK BİR ŞEY BİLMİYORUZ bu allahın belası karakter ne düşünüyo mesela?????? birinci ağızdan okumamıza rağmen aptal eiranın düşünceleri ile ilgili tek bir şey yok. ayrıca yazarın sık sık ne yazdığını unuttuğunu düşünüyorum. kitabın başında bize tanıtılan dünya ile ilerledikçe sunulan aynı değildi. bu bilinçli yapılmış bir tercih olması için çok acemice görünüyor 8. sınıfta yazdığım wattpad kitaplarım daha iyiydi
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,687 okunma
Lunaarttt
Aynı kitabı okuduğumuza emin misin?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kotu
3/10
·416 syf.··
2025 23. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2025 18:06
bu inceleme hic iyi seyler icermeyecek... kitap gercekten cok basarisizdi. kitabin sonunda yazarin 2000 dogumlu oldugunu ve "gumus yurek yazarin ilk kitabidir." yazisini gorunce O KADARINI FARK ETTIK CANIM diye dusundum... normalde cok kotu der gecerim ama kitaptaki sıkıntılar nedir neden kotu onu yazacagim cunku beni sinir etti 1) direkt yazim dili COK KOTUYDU acemice cumlelerle dolu felaket. en kotu kisim buydu zaten bazi cumlelerin sacmaligina GOZ DEVIRDIM 2) karsilikli konusmalar cok basarisiz 3) kurguda havali olmasi icin bir seyler eklenmis ama hepsine NEDEN??? dedim yani ne alaka 4) kurgusu cok banaldi ona hic girmiyorum 5) 1. kisi agzindan yazilmasi 10 kat sacma yapmis her seyi. 6) kizla elemanin arasinda bir seyler gelismesi cok sacma geldi ne ara boyle asik oldunuz abi siz 7) betimlemeler REZIL gercekten 8. siniftaki ilk kitap denemem bundan daha guzeldir saka yapmiyorum 8) offf cok kotu iste ikincisini asla okumam. bunu okuyup seven (1) ne diye seviyor (2) hayatinda baska kitap okumamis mi (3) fantazi okumak istiyorsa gitsin yuzuklerin efendisi okusun. neyse ki bu kitabi bana birisi onermedi yoksa o kisiyi cok fena zorbalardim boyle seyleri okuyup begendigi icin. kendi belami bulmusum yani cok kotuydu okumayin okutmayin boyle bir vakit kaybina asla degmez
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,687 okunma
Lunaarttt
Maalesef yorumuna katılmıyorum. İncelemenin başlarında demişsin ya yazarın ilk kitabı, hemen anladım diye. Bence kitap, bir kimsenin ilk kitabı olmasına rağmen gayet iyi yazılmıştı. Yazar bunu kendisi de söylüyor, diğer kitaplarının yazım dilinin ilk kitabından daha iyi olduğunun farkında. Ancak bana göre cümleler gayet de iyi yazılmıştı.1. kişi ağzından yazılması kime göre neye göre saçma? Sana göre saçma olabilir. Eğer 3. Kitabı okumuş olsaydın karakterin duygu durumlarını 1. Kişi ağzıyla daha iyi anladığını fark ederdin. Ayrıca fantastik okumak isteyene yüzüklerin efendisi önermen ise yüzüklerin efendisi dışında fantastik kitap okumadığını bariz bir şekilde belli ediyor. Belki onu bile okumamış olabilirsin. Son olarak söylemek istediğim, eleştiri yapmak istiyorsanız bunu hakaret içermeden yapmanız. Çünkü hakaret edince düşüncelerinizi ifade etmiş değil, yazara ve emeğine saldırmış oluyorsunuz. İyi günler
Uzun bir zaman sonra tekrar merhaba. Yeni yıla nasıl girersek yılımız öyle geçermiş derler ya ben pek iyi giremedim. Yeni yılın ilk günü direk hasta oldum ve hala iyileşemedim. Anneannem bir anda hastaneye kaldırıldı sonra yoğun bakıma yatırıldı derken olan oldu. Okuldan çıktıktan sonra anneannemin vefat ettiğini duydum. Benim için asla kolay olmadı. Ve en yanlış zamanıma denk geldi. Yazılıların ikinci haftasında bir yandan yas tutarken diğer yandan ders çalışmaya çalıştım. Her şey iyi olacak derken her şey daha kötüye gidiyor işte. Bugün karne aldık ve en azından biraz nefes alıyormuş gibi hissediyorum. Kaderin önüne geçilmez bunu hepimiz biliyoruz. Yaşanlara isyan etmiyorum ama çok yoruldum. O yüzden hiç olmadığı kadar film ve dizi izlemeye başladım. Okuyacak kitabım yoktu, kitap aldım. Kafamı dağıtmak için her şeyi yapacam o yüzden geri döndüm demek için bu iletiyi attım. Dün kitap sipariş ettim. Siparişimin içindeki kitaplar; Altın Kafesin Esiri Kan Haini Gümüş Yürek 3 Efsaneler ve Lanetler Canavarlar da Hüzünlüdür Veyl 2 - Şeytanın Yancısı Bu alışverişimde elimdeki seriyi bitirmeyi amaçladım. Serilerim bitince hangi serilere başlarım hiçbir fikrim yok🥲 Aslında almak istediğim bir sürü seri var ama başlama motivasyonu sahip olur muyum bilmiyorum. Neyse şimdilik bu kadardı. Görüşürüzzz<3
Lunaarttt
Başın sağolsun😞😞😞😞😞