Hatırlıyorum... Ben hiçbir şeyi unutmam Tolgonay. Bu dünya var olalıdan beri , bütün çağların, bütün yüzyılların izlerini taşıyorum ben. Tarih kitaplara sığmaz. Ve senin hayatın Tolgonay, o da benimledir.
"...Bazı gün erken geliyorum... Bazı günler de hava kapalı oluyor... Anlayamıyorum." Bu mantık tuhafıma gitti. "Hava kapalı olursa geç mi gelmek lazım kızım!.." dedim. Çocuk hiç aklıma gelmeyen yerinde bir cevapla ağzımı tıkadı: "Hava kapalı olunca saati nereden anlayayım?" Demek onun da evinde saat yokmuş...