Ece Güder

Ece Güder
@Luzluziax
İnsan sevgiyle yaşar
KAZANIRSAK KAYBEDERİZ
4/10
·384 syf.··
2024 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2024 00:00
Zeynep Sey, kitap okumaya ilk başladığım dönemlerde tercih ettiğim bir yazardı. İlk okuduğum dönemleri hatırlıyorum da, çok sevmiştim. Yazılarının çok kolay bir şekilde okunması ve hızlı bitmesi benim çok hoşuma gitmişti. Bu kitapta da bunu gördüm ve kısa bir sürede bitirdiğim bir kitap oldu.. Kitap her ne kadar kolay okunsa da karakterlerin hiçbirinin samimi gelmediği ve ana karakterin yaptığı şeylerle dediklerinin fazla çeliştiğini gördüm. Evet, yazar başta bunu amaçlıyordu zaten -herkes bir role bürünmüştü kimse kendi gibi değildi- ancak karakterler açılmaya başlasa dahi hiçbirinin derin gelmediğine şüphe yok. Bu konu kitabın büyük bir bölümünü parçaladı benim için. SPOİLER İÇERİR. Ve kitabın sonuna geldiğimizde yalan olmasın isimsizi aşşşşşırı derecede alakasız buldum. Tamam, eve gelindiğinden beri kızı tanıyor gibiydi işte efendime söyleyeyim ıspanaklı börek sevdiğini biliyordu falan da? Adam kitapta en fazla 4-5 kez geçmiştir sadece Eva'ya biri bir şey diyince konuşmuş hep geri planda kalmış biri. Ben kitaplarda bunu sevmiyorum, isimsizle ilgili ipucu lazımdı. Her neyse, olumlu yönlere dönecek olursak, karakter değişimleri hoştu. Her ne kadar samimileşmese de İzel'in değişmesi gibi şeyler güzeldi. Ama bu noktada şuna da deyineceğim. Bu dediklerim direkt olarak karakter olan Eva'ya. Yahu kızım, yarışma programlarını hiç mi izlemedin sen? Oradaki insanlar birbirlerine saç baş giriyorlar, keyfi mi sandın? Tabii ki de bir tiyatro oyununa gidip de rol yapmayacağım diyemezsin. Orada rolünü yapmak zorundaydı kim ne derse desin, bunları göz önüne alıp gitmiş olduğunu düşünüyordum ama NEYSE. Uzun lafın kısası artılarıyla eksileriyle idare edecek bir kitaptı. Yazarımızı severim, benim için küçümsenmeyecek bir yeri olan yazardır Zeynep sey. Ama karakterler konusunda
2024 Okuma Raporları
Kazanırsak Kaybederiz: Yazıyor...Zeynep Sey · Martı Yayınları · 2022886 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ötanazi Okulu hakkında
3/10
·352 syf.··
2023 16. kitabı
Açıkçası Maral Atmaca'nın daha önce yazdığı kitapları okuma fırsatı bulamamıştım bu yüzden bu kitabı benim için ilk oldu. Bu kitabı hatta ve hatta seriyi çok seven büyük bir kesim olduğunun farkındayım ama kitap bana fazla basit geldi. Hiçbir yazarın kalemine laf edemem ama fazla basit, anlamca yetersiz geldi. Gölge olarak ele aldığımız karakter başta lanse edilen gibi değildi mesela hiç. Konu gayet güzel aslında ama yetersiz bir yazım dili gördüm kısacası benlik değildi kitap. Tamamen kişisel görüşümdür, sevenlere saygı duyarım. :D
Ötanazi Okulu
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma
Sokak Nöbetçileri
2/10
·720 syf.··
2023 3. kitabı
Özellikle yakın çevremde bu kitaba karşı inanılmaz bir ilgi ve beğeni vardı, durum böyle olunca kitaptaki karakterlere karşı hiç olmadığı kadar büyük bir beklenti içine girdim ve en sonunda kitabı da uyguna bulunca satın alıp okudum. Ne yazık ki anlatıldığı kadar değildi, konusu gerçekten kendine çeken türdeydi ve karakterlerin her birinin geçmişte berbat şeyler yaşadığı düşünülürse bunu yansıtıyorlardı ancak.. Çok fazla konudan sapma, bambaşka şeylere yönelim ve sanki kitabı uzatmak için ya da sadece ve sadece yazmak için yazılmış sahneler içeriyordu. Bu benim nacizane kendi fikrim, ne de olsa zevkler ve renkler.
Sokak Nöbetçileri
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma