Bu seride yazar,masalları geleceğe uyarlamış.İlk kitapta Cinderella uyarlaması ama normal bildiğimiz masalla arasında baya farklar var.Ana karakterimiz mekanik ustası bir sayborg.Her şey prensin robotunu kimse onaramayınca Cinder'a gelmesiyle başlıyor.Düşüncelerime gelecek olursak Prens Kai'yi çok sevdim.Cinder'ın sürekli eldiven taktığını öğrendiğinde belki baloya katılır diye ona ipekten eldivenler hediye etmesi falan çok hoştu.Ama sonradan Cinder'ın ona yalan söylediğini düşünüp hapse attırması olmadı.Tabi Kai'nin gözünden bakınca kim olsa muhtemelen aynısını yapardı.Cinder'ın sayborg kısımları hakkındaki özgüvensizliğine kitap boyu çok üzüldüm keşke kitabın içine girip ona kocaman sarılabilsem.