📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O gün bugün, Maraton Raşit olarak kaldı. Yalnız taşıtlar üzerine söylediği özdeyiş, aramızda şu değişikliğe uğramıştı:
“Ayakları olan bir sporcu arabaya ancak Maraton dönüşü binmelidir!”
Gerilim türünde okuduğum iyi kitaplardan biriydi diyebilirim. Kurgusu başarılı oluşturulmuştu. Iki kötü karakteri tahmin edebildim. Fakat bu bana rahatsızlık vermedi. Aksine kendimi olay içinde hissettim.
Okura duyguların geçişi de gayet yerindeydi. Çeviriyi çok başarılı buldum. Sıkmayan okudukça daha çok ilginç olan bir eserdi.
Okuduğunuza pişman olmayacağınız bir roman. Tavsiye ederim:)