Öncelikle yazarın romanı hakkındaki düşüncesini belirtmek isterim. John Steinbeck bu eseri için: "Şimdiye kadar yazdıklarım bir denemeydi. Nem var, nem yok bu romana koydum."diyor. Bence de roman çok başarılı özellikle dili çok etkileyici ama Gazap Üzümlerinde daha çok etkilenmiştim. Yazar olayları anlatırken sık sık zıtlıklara başvuruyor. Romanı okurken pek çok duyguyu hissediyoruz özellikle masumiyet duygusunu hissettim. En genel kullanılacak ifade iyi ve kötünün mücadelesi yer alıyor ve romanın sonunda kazanan tarafı görüyoruz. Kitabı bitirdiğimde çok etkileyici bir roman okudum diye düşündüm. Ve herkese okumalarını tavsiye ediyorum.
Cennetin DoğusuJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 201711,5bin okunma
Herşeyin ömrü ancak bir gündür: Hatırlayan da, hatırlanan da. Dikkat et:Her şey bir değişikliğin mahsülüdür. Şunu kafana iyice koy:Kainatın en sevdiği var olanı değiştirmek, ona benzer yeni şeyler yapmaktır. Çünkü ne varsa ileride olacak bir şeyin tohumudur.