Mizgînî

Mizgînî
@MDzzgn
Ah, çok kötü bir şey bu , bu soğuma, bu yabancılaşma, insan kendini itilmiş, dışlanmış hissediyor; dünyada bundan daha kötü bir şey olamaz buna katlanamiyorum, insan mahvoluyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Mizgînî

, bir kitap okudu
Puan vermedi·700 syf.·
3 günde okudu
·
2023 4. kitabı
Abdullah Cevdet
8.5/10 · 100 okunma
Tanrım, sana ben anlatayım, dinle ; Esrarına dair iki üç kelime ; Sevgiyle yarattın kara topraktan ; Girdik sevginle yine yerin dibine.
Kimse bilmez, ecelin nerde ucu? Bir adımcık aşamazsın yokuşu Ulaş üstatlığın en yükseğine ; Anadan doğma acizdir sonucu.
Kalbi bataklık