İlk insanlık belirtisi işte buydu: Kendimizden başka bir canın iyiliği için hayata yalvardıgımızda doğuyordu insanlığımız. Belki de bu yuzden habire doguruyorduk,kendimizden başkasını sevebilme kabiliyeti geliştirebilelim diye...
Bulaştıracak fazla sevgisi olanlar karşılarındakilerin korkaklıgını umursamazlardı.
Sevgi kesinlikle bulaşıcıydı.
Sorumluluk almaktan kaçarken sevgiye fırsat vermeyen kuru bir yaşama mı dönüyordu hayatımız?
Hayat aynı anda akıyordu,üstelik aynı mekanda ama herkes farklı yaşıyordu gerçekleri, acıları, duyguları, düşünceleri... Çünkü hayat, her bedende daima farklı akıyordu.