Mehlika

Mehlika
@MEHLIKATEPEBASI
Öğretmen
Lisans
28 Ekim
59 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
İlk insanlık belirtisi işte buydu: Kendimizden başka bir canın iyiliği için hayata yalvardıgımızda doğuyordu insanlığımız. Belki de bu yuzden habire doguruyorduk,kendimizden başkasını sevebilme kabiliyeti geliştirebilelim diye...
Sayfa 235·Kitabı okudu
Reklam
Yaşadığımız, yaşamayı seçtiğimiz her sey bizdik. Seçimlerimizdik biz. Girmeyi seçtiğimiz kapı, yürümeyi seçtiğimiz yolduk... Olacagımız kişiyi seçe seçe, oldugumuz kişiye gelmemiş miydik?
Sayfa 229·Kitabı okudu
Bulaştıracak fazla sevgisi olanlar karşılarındakilerin korkaklıgını umursamazlardı. Sevgi kesinlikle bulaşıcıydı. Sorumluluk almaktan kaçarken sevgiye fırsat vermeyen kuru bir yaşama mı dönüyordu hayatımız?
Sayfa 218·Kitabı okudu
Tecrübe, zalim bir öğretmendir, önce imtihan eder, sonra öğretir.
Sayfa 200·Kitabı okudu
Hayat aynı anda akıyordu,üstelik aynı mekanda ama herkes farklı yaşıyordu gerçekleri, acıları, duyguları, düşünceleri... Çünkü hayat, her bedende daima farklı akıyordu.
Sayfa 179·Kitabı okudu
Reklam