Karşılıksız sevgiyi yaşamak gerekiyormuş.
Birini sevmenin,delice bir aşkla bağlanmanın,güzelliğini yaşamanın hazan mevsimine gelmek olduğunu bilmiyordum. Meğer hayatta ne çok şey kaçırmışım..
Ya ben erken geldim,ya sen çok geç kaldın vuslata..
'Bazı insanlara her baktığınızda yalnız kalmak için büyük bir istek duyarsınız. Hislerinize güvenin; neşenizi kaçıranlardan,sizi değersiz hissettirenlerden uzak durun.'
Bazen gözler insanın her duygusunu ele verir gibi...
Peki,insanın gözlerinden duygularını,düşüncelerini,anlayacak bir bilim var mıydı? Yaşadıklarını,yapmak istediklerini,umutlarını,kinini,hırsını anlayabilirler miydi? Ya anlaşılsaydı,herkes birbiri hakkında ne düşündüğünü, ne söylemek istediğini, ne çektiğini, ne yaşadığını bilseydi dünya nasıl bir yer olurdu?