Samimiyet iyi bir çözüm değildir. İnsanlar bıkar bundan. İnan bana, ben de denedim onu ama olmuyor. Kimse samimiyete dayanmıyor. Sonunda insan içine kapanıyor, kötü niyetli birine dönüşüyor, sır vermiyor, samimiyet falan hak getire!
Acaba artık fazlasıyla olgunlaşan bir uygarlıktaysak ve bu uygarlık artık ancak bir takım baskılarla ayakta kalabiliyorsa, sonunda herkes biraz çıldırmaz mı?