Anlayamıyorum artık banliyö trenlerine doluşan o insanları. Ağırlığını hissetmedikleri bir yükün altında, kendilerine verilen görevi yerine getirmek üzere karıncalar gibi gidip geliyor ve insan olduklarını varsayıyorlar. O tuhaf küçük pazar günü izinlerini neyle dolduruyorlar acaba, boş kalınca?