MMAtay

MMAtay
Koskoca bir Öykü içinde küçücük bir nokta olmaktı hayatın tüm güzelliği...
...bir insan öldüğünde, bilmediğimiz bir dünya da ölür.
Reklam
Keder demek olmaz bu karanlığa, bu, sakat bırakılmışlıktır.
Çok özlendi...
Bazı rüyalarımdan hemen sonrası...
İçimden yine sevinç mi korku mu olduğunu bilemediğim acı bir his geçiyor. Çok belirsiz, derinlerimden, birdenbire geliveren bir his.
Reklam