MMAtay

MMAtay
Koskoca bir Öykü içinde küçücük bir nokta olmaktı hayatın tüm güzelliği...
İnsan olmak, sorumluluk almak demektir, kesinlikle. Kendine bağlı gibi görünmeyen bir sefaletten utanç duyabilmektir.
Reklam
1 yıl...
Yusuf Kerim... Güzel çocuk... Tek bu çocuğun ahı bile inletti yeryüzünü. Binlerce gözden gözyaşı aktı oluk oluk. Merhametten yoksun, Vicdansızlar duymadı sesini bir tek. Ama Allah çok büyük Bu bedel ödetilecek. Bekle Yusuf Kerim Bekle güzel çocuk...
Sonuç olarak, giden dostun yeri bir daha hiç bir zaman dolmayacaktır. İnsan kendine eski dostlar yaratamaz.
Hiç bir kalıba sığmıyorum bu konuda.
Önceleri yokluğu o kadar da derinden hissedilmez; aç susuz kalmak kadar acı gelmez yokluğu ilk başlarda.
Reklam