O dönemi yaşamış olanlar için hafıza tazeleme, benim jenerasyonumdan olup hayal meyal hatırlayanlar için netleştirme; o döneme hiç denk gelmemiş olanlar için de, bugünün Türkiye’sini anlama noktasında yardımcı olacak harika bir kitap.
Samimi bir “kişisel gelişim” romanı. Didaktik, birşeyler öğreten tarzda bir kişisel gelişim romanı değil. Bir sohbet havasında, sıcak, samimi; yazarın kalbini içtenliği ile açtığı bir kitap.
Deneme tarzı kitapları çok sevmem, ancak bu kitabı eğlenerek okudum. Espiriler, güncel meselelere getirdiği bakış açısı gayet iyiydi. Son dönemlerde sık rastladığımız ağdalı dili olan sıkıcı deneme kitaplarından hayli uzak.
Tavsiye ederim.