Kitaplar; benim sevmediğim ilaçlar gibiydi ve ben hastaydım mecburen bu ilaçları kullanmam lazımdı ve ben kullandım bu ilaçları, kullandıkça iyileşmeye başladım, iyileştikçe, bakış açım değişmeye başladı, gerçekleri görmeye başladım. O hastalığım sanki beni bir uykuya daldırmıştı. O uykudan uyanmak için de ilaç olan kitaplar lazımdı.
Reçeteyi yazan öğretmenimdi.
~MPnr~