Musa

Musa
Xwestin sekinan dî ne, sekinîn jî sebir e, sebir jî en tiştê xweşe. ~MPnr~
Günaydın
Bizim de harcımız değilmiş sevmek... ~ Ahmet Kaya ~
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlık
Yalnızlık neydi? Tek başına kalınca kendinle hesaplaşma mıydı? Yoksa yalnızlık bir korku muydu? Neydi yalnızlık? Yoksa iki yaşlı çiftin birbirlerine bakarak susması mıydı? Yoksa bir bebeğin annesi olmayınca etrafa karşı duyduğu güvensizlik miydi? Yalnızlık neydi? Yoksa etrafta yüzlerce insan olmasına rağmen etrafa karşı duyduğun yabancılık mıydı? Ya da yalnızlık sen kendin miydin? Evet evet herkesin kendisine göre bir yalnızlığı vardı. ~MPnr~
Düşünce
İçimde bir dert var. Ne olduğunu bilmiyorum. İçimde bir dert var. Kelimelere dökemiyorum. İçimde bir dert var. Ne olacağını bilmiyorum. İçimde bir dert var. Onu ne zaman anlıyacağımı bilmiyorum. İçimde bir dert var. Beni bazen sevindiriyor. İçimde bir dert var. Beni bazen de korkutuyor. İçim de bir dert var. İyi mi? Kötü mü? Bilmiyorum. ~MPnr~
Düşünce
Kitap
Kitaplar; benim sevmediğim ilaçlar gibiydi ve ben hastaydım mecburen bu ilaçları kullanmam lazımdı ve ben kullandım bu ilaçları, kullandıkça iyileşmeye başladım, iyileştikçe, bakış açım değişmeye başladı, gerçekleri görmeye başladım. O hastalığım sanki beni bir uykuya daldırmıştı. O uykudan uyanmak için de ilaç olan kitaplar lazımdı. Reçeteyi yazan öğretmenimdi. ~MPnr~
1000Kitap
Meğerse hayatımıza ne kadar çok insan girip çıkıyordu. ~MPnr~
Düşünce