Bir adamın kıymeti parayla ölçülür mü, bir adamın değeri dünya malı ile ölçülmez, ölçülmez ama, gözü kör olsun biz adam öldürmeyi zanaat edinmişiz, ne yazık, onun için yüz bin vereceksin...
Şu insanoğlu yeryüzünde olmasaydı ne güzel olurdu hergün buna üzülüyorum, insanoğlunun yüzsüzlüğüne kızıyorum, hergün aynı olaylarla karşılaşıyorum.
Gerçekten insanoğlu yeryüzünde olmasaydı tümü hayvan, bitki veya başka bir şey olarak yaşasaydı eminim çok güzel olurdu.
~MPnr~
“Dünya yaşantımın sonu geldi. Kendimi milletimin yolunda feda ettiğime hiçbir şekilde pişman değilim. İlerde torunlarımızın bizden dolayı düşman önünde utanç duymamaları bizim için yeterlidir.”
97 yıl oldu rahmetle anıyoruz İslam âlimini
~ Şeyh Said ~