Musa

Musa
Xwestin sekinan dî ne, sekinîn jî sebir e, sebir jî en tiştê xweşe. ~MPnr~
Hayata inanmak lazım Hayri Bey. Siz hayata değil, Acem aşirana inanıyordunuz...
Sayfa 228·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Newton başına düşen elmayı, elma olmak haysiyetiyle mütalaa etseydi belki çürümüş diye atabilirdi. Fakat o böyle yapmadı. Şu elmadan nasıl istifade edebilirim?.. diye kendine sordu. Azamî istifadem ne olabilir?..dedi.
Sayfa 226·Kitabı okudu
Edebiyat
Sonra kulağın herkeste ayarı bozuldu. Radyo devrindeyiz. Musıkiyi nadir bir şey gibi dinlemiyoruz.
Sayfa 224·Kitabı okudu
Edebiyat
Hakikaten evime gitmek istiyordum artık. Benim olmayan bu hayattan, bu eğlencelerden yorulmuştum.
Sayfa 220·Kitabı okudu
Edebiyat
Zifiri karanlıktayım uzaklardan bir çift far yaklaşmakta... ~MPnr~