yuvasız bir atmacaydı sevmek belki de
döner ha dönerdi de taa yukarlarda konamazdı bir yerlere
amaçsız bir yolculuktu sevmek belki de bir sürekli kaçmaktı kendi kanatlarından gidip gidip dönmekti hep aynı yere
topu bulutlara tepmekti sevmek
çıplak atı deliduman sürmekti yazılarda ağaçların tepesine çıkıp inmekti sevmek kovalarla şarap içip o dinginlikte
tabanca yumruk bıçak
düğünlerde kıyasıya halay çekmekti sevmek
Kimsin sen. Şu kutup harekâtına direnen kırmızı kanatlı bir hangi kızgın penguen mi?
Öyleyse...
Al şu ısımı, buzları birlikte eritelim. Yoktur vallah ekvatorda buz çölü yaratmak. Ateşim yüksektir, bilesin; ateşimiz... Eritir güneşi bile.