Her taraftan gemiler yola çıkmalı.
Bu şerefi ümmet olarak ne zaman üstleneceğiz?
Neden İslam ülkelerinden, ümmetin bağrından bu gemiler çıkmıyor?
Daha ne kadar bu utanca, bu zillete, bu rezilliğe tahammül edeceğiz?
Hakikaten bir gemi çıkaramıyor muyuz?
Arun Aleyna!!!!