Ben buyum kadar keskin bir tavrı asla anlamıyorum. Kolun bacağın kopuyor gibi olmadıkça, insan sevdiğini üzmeye, kırmaya kıyamadığından törpülüyor kendini. Çok acayip bir şey ya dünyaları serseler değişmezsin ama o üzülüyor diye öyle yapmazsın. Şefkatin güzelliğine bak.